Alla inlägg under augusti 2011

Av Therese - 30 augusti 2011 19:45

Therese och Therese i Lycksele


<3

 

!!!

Av Therese - 29 augusti 2011 21:31

Fullt upp i helgen och idag ska vi inte tala om!


Alltså, bilder från kräftis kommer, någon dag. inte imorgon heller antagligen. Hörrni, borsta gaddarna och hoppa i säng...



Godnatti

Av Therese - 27 augusti 2011 08:12

Sista varma dagen i sommar nu.... Börjar med att göra en storstädning på köksbänken!
Sen ska jag gå hem till mamma och pappa, äta frukost och spela melodikrysset!! Bilder på denna dag kommer att komma någon annan dag, har mycket att göra idag!!!

BRA.


Hejdåååååå

Av Therese - 26 augusti 2011 18:36

den första.

den sista.

     



Sårar mig själv lite med lite bilder.

Dra åt helvete med all lycklig kärlek.

Vi hade det bra. Dåligt. Underbart och sen var det slut.


fast ni bloggläsare, det har varit slut länge.

så tro inget annat nu, jag måste bara fatta det.

Av Therese - 23 augusti 2011 20:12

Det är kliniskt rent här hemma och det doftar citron, ljusen är tända och besöket är påväg!

Snart blir det kvällsfika, men innan det... dusch!




 

Av Therese - 23 augusti 2011 07:54

Godmorgon.

En timme tills jag börjar jobbet nu då, man är rätt knäpp i huvet ibland, men jag är sån. Det vet ni nog om det inte är nån som läser här som inte känner mig.


Hörni, vi hörs. Igår var det middag hos mor och far. Idag är det kvällsfika hos mig.

Pusssss

Av Therese - 22 augusti 2011 15:52

Ett litet klipp på mig och gris. Haha




 

Av Therese - 21 augusti 2011 19:25

Idag har jag varit och filmat mamma och pappas yngsta hund som har fått träffa på vildsvin i inhägnat område!

Pappa, Kenne, Hedda, Jag, Bonzo och Olga!!!


jag var nog fan räddare än hundstackarn, man fick komma förjävla nära svinfanskapet! Två stycken som sitter inunder granen som ni ser på bilden.


Nej, nu är jag totalt vrålhungrig. Nudlar och Toast till middag, NYTTIGT!!!

 

Lycka · Natur · Resor
Ovido - Quiz & Flashcards