Alla inlägg under september 2011

Av Therese - 26 september 2011 16:08

Datorns virusskydd vägrar att ladda upp bilder här nu för tiden. Bilder kommer. kanske.


Kan berätta lite vad som hänt...


  1. Jag har köpt Astrid Lindgren-filmer (23st) för mycket pengar, helt klart värt det!!!
  2. Plockat massa svamp, det finns enormt mycket trattkantareller nu!
  3. Dansen har kommit igång på riktigt nu och det är så jävla roligt!
  4. Storhandlat mat mitt i månaden för att jag hade så jävla tråkigt.
  5. Frysen är full med mat att det inte ens går in en ½ liter glass.
  6. Varit på föreläsning med Benny Haag, otroligt stark människa!
  7. Varit med om mitt första föräldramöte.
  8. Barnvaktat Simon, uppsala - bio, donken och så sov han hos mig <3
  9. Fotostudio med Camilla och Viktor, (man vet ju varför det är gratis!) KUL!

Ja ungefär så, äh, hejdå måste fan diska.


Av Therese - 11 september 2011 16:47

Ja dagen startade superbra, dock utan sömn för att man är som man är.

Kvällen slutade ännu bättre med att faster ringde och frågade om jag ville passa tjejerna när dom skulle på bio.


Rappade med Mathilda och sjöng svåra låtar med Emma!


   

Något sliten barnvakt men vad gör det!!!
   




Igår kväll var en bra dag, jag satt barnvakt åt barn jag aldrig träffat, var chaufför åt 50 glada personer och var hemma halv 5!!! Tjänade lagom med caaaash! 

   



Middag hos mor och far, sen kalas hos min kusin som blir 5 år!


Ha de gott så hörs vi, Puss Therese

.

Av Therese - 9 september 2011 16:01

igår fyllde Rickard år. var där och grattade honom efter dansen.

semester idag, skulle ha åkt båt men bangade i typ sista sekund.

töööööönt.


nu skiner solen, för 5 min sen öste det ner med regn.


Hejdåååå

Av Therese - 5 september 2011 16:09

Yes man!


hörreni, jag håller på att bli sjuk....


Mormor fyller år idag. Ska nog ta mig i kragen och åka dit vid 6 tiden, Skippade dansen, pallar inte att åka dit även fast det är kul......

Adjö

Av Therese - 4 september 2011 20:59

Jag älskar att plocka kantareller... Hihi.

Har nyss skickat iväg min tredje fotobok på en vecka. Kul och se sen när dom kommer! Semestern 2006 skickades nyss efter, före det, furuvik 2011. 

 

Av Therese - 2 september 2011 18:03

Omvänd ordning såklart...

Såhär såg lördagens kväll ut! Puss!


                               

Av Therese - 2 september 2011 14:31

ska jag sätta på musik.

sen ska jag:

  • beställa bilder så jag kan vara med i fotoklubbens fototävling
  • ladda batterierna till kameran
  • lägga in bilder från kräftskivan
  • diska, det ser förjävligt ut
  • fortsätta tvätta
  • laga mat(!!!)
  • kanske hinna med att se på tv innan...
  • SOVA!

Upp tidigt imorgon nämligen...



KOM TILL HALLSTAVIKSDAGEN I HALLSTAVIK. adjö

Ovido - Quiz & Flashcards