Alla inlägg under juni 2012

Av Therese - 9 juni 2012 18:57

Oh herregud ja precis vad jag verkligen inte uppdaterar här känner jag. Ska försöka ändra på det men tror det blir svårt.


Jag har fått jobbet som barnflicka i Vaxholm och trivs verkligen som fisken i vattnet!!!


Det står våra efternamn på dörren och känns väldigt trevligt, inte träffats (nästan) på en vecka och inatt kommer han hem från Öland med en bil som jag ska försöka att inte krocka med!!


För det är ju nämligen så att jag lyckades krocka med hans gula renault som hamnade på skroten. Mardrömmar om natten och panikångest i bilen är vad vi utsattes med, annars mår vi bra efter omständigheterna när smällen blev på 90 väg rakt in i en biljävel som korsar huvudled.


Så vackert blev det. Inte ett dugg jävla roligt.


Jahaja, nu då. Idag är det 2 veckor kvar tills Camilla och jag är på Öland :D:D Herregud det är helt sanslöst att det börjar gå åt mörkare timmar redan om 2 veckor.


Den här veckan som varit har både Marcus och Emil tagit studenten och nästa år är det lillebror Johnny liksom, det är helt galet men sant att jag bara går och blir äldre hela tiden.


     

Ovido - Quiz & Flashcards