Alla inlägg under juni 2013

Av Therese - 27 juni 2013 13:35

Hej, har jobbat 8 dagar och åkte hem igår kväll för att hinna med en date med Sandra innan hon begav sig hemåt till västkusten igen! Inte träffats på evigheter så det var mycket trevligt! Nu är jag påväg in igen då för att vara barnis ikväll o sen är jag ledig 6 dagar, och ska hinna med en massa saker är tanken och så bör det ju vara varmt också för då kan man lata sig med en korsordstidning ;) nej snart dags o byta buss vi får se om det skrivs något ikväll. Man vet ju inte vilka som läser så vill väl ha det här lite som en öppen icke intressant blogg så länge det känns så i magen.. Kram på er <3

Av Therese - 21 juni 2013 23:15

Denna dag har varit bra, träffat nya människor, varit med underbara barn och fina mamman i familjen, deras Mormor&Morfar som alla är så bra människor. Solen har varit framme, båtarna har åkt utanför tomten och fiskmåsarna har skrikit. Hur många får fira detta, på sitt jobb mitt i Stockholms skärgård, det mesta likt en vanlig vardag för mig. Overkligt när man väl ligger och tänker, efter en dag som barnflicka. Therese är nöjd så tusen tack för hälsningen om att jag skulle ha en fin och härlig dag. Godnatt ?

Av Therese - 21 juni 2013 06:52

Det verkar bli en fin midsommarafton! Ha en bra dag dags att hoppa in i dusch.

Av Therese - 18 juni 2013 23:02

Har jag, trots att det inte är supermycket ,umgåtts med kära Therese o Camilla nu några dagar. Lilla lillebror har tagit studenten och jag har börjat jobba första dagen av många denna vecka. Som slutar med ca14 dagar jobb i sträck. Gonatt så länge vi hörs <3

Av Therese - 16 juni 2013 14:51

Verkligen länge sen, men nu har man skaffat sig en modern femma och tror absolut det kan göra min uppdatering lite bättre aktiv! Det är mycket som hänt på ett år(nära på iaf) så bara att gilla läget o leva vidare. Tre fina helger i rad slutar med två veckors jobb nu på tisdag så live and dream

Av Therese - 16 juni 2013 14:49

Verkligen länge sen, men nu har man skaffat sig en modern femma och tror absolut det kan göra min uppdatering lite bättre aktiv! Det är mycket som hänt på ett år(nära på iaf) så bara att gilla läget o leva vidare. Tre fina helger i rad slutar med två veckors jobb nu på tisdag så live and dream

Ovido - Quiz & Flashcards