Alla inlägg under november 2013

Av Therese - 28 november 2013 21:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 27 november 2013 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Therese - 26 november 2013 10:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 15 november 2013 20:18

Hela förra veckan var jag i London, följde med "familjen" dit och kan ni tänka er att solen sken EN dag! Rekord att den ens visade sig? ;)

Det var en bra vecka, och nu är jag tillbaka till kalla Sverige igen och ingen snö alls som visar sig. Vi tar vara på regnet så kommer nog snön snart, lagom till USA-resan kanske .. Ett tag kvar men det blir nog av, det tror jag!
Imorgon gör jag en sak som jag inte trodde att jag skulle göra, jag är påväg till mamma o pappa för att praktisera på tempo imorgon, jag är så less på förskoletänk och vikarierande, kanske för att jag ska vara så jävla krånglig och inte ta det jobb som verkligen ger mig jobb. Suck. Jag vill göra något helt annat och då får det bli såhär ett tag framöver!

Bara jag bytt buss snart så ska jag äta mina digestivekex och riskakor då jag inte hann äta någon middag! Det får bli när jag kommer hem.

Vad ska jag skriva annars, har iallafall uppdaterat lite, mer än vad
Milla har gjort ;)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards