Alla inlägg under maj 2012

Av Therese - 16 maj 2012 16:25

Hejje vackringar!!!


Alltså jag vill bara uppdatera och skriva att jag mår bra.

Jag är lycklig och imorgon ska jag till Vaxholm.

Gått upp till 75% och är typ inte ett dugg trött efter det! 

Det här är ett bra liv.

Hihihi hejdå!!



Ps! Jag och Dennis lagar supergoda maträtter varje dag. Men idag blir det efterlängtade korv med bröd.

Av Therese - 9 maj 2012 13:15

Nu äntligen hörni har jag orkat ta en bild på mitt rum. Så som det ser ut idag, finns bildbevis på.


12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu

 


Det där är väl typ mitt rum. Tycker jag!



Idag regnar det. Varför?

Jag ska på jobbintervju och känner mig inte så speciellt nervös. Jag vill verkligen tala rätt om mig så jag får detta "jobb" <3


Det var min resa. Hehe.

Lycka, ja lycka känner jag nu. Börjar nog bli frisk, ifrån min deppiga tid, så jäkla skönt. Men pga underbara mens så har jag haft ont i magen en halv vecka jag som aldrig känner något i vanliga fall, hrm.


Känner inte för att skriva mer nu faktist. Ska ställa mig och diska så slipper Dennis göra det när han kommer hem.

Nej ajöss med er, och ha en fortsatt bra dag.


http://www.youtube.com/watch?v=Voxzj6DREBA&feature=autoplay&list=PL32179CD90AA04944&playnext=2

hehehe

Lista · Lycka · Resor
Av Therese - 2 maj 2012 14:32

Tjaaa alla snyggingar.

solen skiner än en dag och jag har spenderat dagen på jobbet och efter det med syster hos fårskallarna.

Hur kan lamm vara så himla goa? <3


Fått ett mail och mamman kommer höra av sig snart, till mig :D :D :D

Vill ju liksom börja planera hösten. Vi är ju faktist två om saken <3


Nej hoppas verkligen dom tycker om mig.

Lust att vara något annat än dagisfröken. Man gör så mycket för de underbara barnen utan att få tacken från föräldrarna.

Tror detta skulle vara något :)



Ikväll är det fotoklubben igen. Ska få se någon som kommer dit och visar upp sin resa ifrån någonstans.

Har bakat sura vinbärsmuffins och kladdmuffins igår som dom ska få ta del av.

Hoppas det smakar mumma, i deras munnar, själv har jag redan smakat, hehe!


Vad ska jag skriva nu då? det var en sån dryg del på listan, "visa mitt rum" så den får vänta tills jag tagit bild på det då!


Nej hejdå hörni. <3

Av Therese - 1 maj 2012 10:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards