Alla inlägg under november 2014

Av Therese - 28 november 2014 23:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 13 november 2014 23:37

Man får leva på drömmarna och hoppet när ens nya drog är bortrest.
Jag skulle ju passa mig för att träffa någon som honom men misslyckades.
Han var liksom solen när det var mulet, för nu när jag ska sysselsätta mig själv i minst 8 dygn märks det så dåligt väder det är. Vet inte när jag gick en promenad i solen sist, det är så länge sen!!
Häromdagen fotade jag finaste Gabbe med bebismagen, det blev så fina bilder och hon ska få dom på lördag när jag mfl ska dit på date, om inte skruttis ploppat ur henne innan det. :*

Det är dyrt att ha bil märker jag, men fan vad det är värt de.. Imorgon hoppas jag på att lönespec. kommer, och att den chockar mig för då blir jag glad. Men eftersom jag var sjuk 94 av mina 140 timmar i oktober finns risken att det inte är så bra lön denna månad.

Jag tänkte sova, men fick ett sms precis när jag blundade så nu
väntar jag en liten stund och ser om det kommer fler mess, annars är det godnatter för imorgon är ännu en heldag på jobbet! Adjö

Ovido - Quiz & Flashcards