Alla inlägg under mars 2012

Av Therese - 29 mars 2012 13:26

jag är så jävla less. jag vet jag vet jag vet att jag kommer inte få nå jävla pengar. jag hatar detta. dom tror visst att när man är trött och svimfärdig med hjärtklappningar så är man frisk. Fuck you jävla as!


5 april sätts regler.

Av Therese - 28 mars 2012 10:42

För det första.....

Min helg har varit underbar och allt hur jag mår, har bara varit borta.

Jag har varit på min första hockeymatch, där Djurgården förlorade mot Timrå, o jävlar, min hjärtklappning passade iallafall in där om inget annat. ;)

Sen blev det film och onlinepizza och mys en hel del!

Hela söndagen var fin och pappa var gullig och hämtade mig. <3


Sen för det andra....

De kommer inga pengar.

Idag gör vi ett försök att ändra på det.

Hyra på 5, lön på 3. Hur går det ihop sig tror dom?

IDIOTER.


Sen min 30dagars lista nr 2

. Staden där du bor

... är inte stor, det är en liten håla tio mil ifrån stora huvudstaden.

en "stad" där typ alla känner alla och det finns mycket som är negativt, pallar inte skriva mer om den saken.

Inte stor var saken.




hejdå

Av Therese - 19 mars 2012 12:07

Hej muppar.

Det snöar ute. Helt galet.

Musiken är på, och ska snart försöka röja lite, får se hur länge jag orkar!

Vill möblera om, men det går ju liksom inte. Jaja.

Ni ska bara veta vad jag längtar till denna helg som snart är här. (Säger jag på en måndag)

Nåja

Börjar med en lista, sån där "Svara på en fråga om dagen"-lista


1. Berätta om dig själv

Jag är en tjej som är 21 år och har ett heltidsjobb på en förskola några minuter ifrån där jag bor.

Jag bor själv i en lägenhet och har alltid för mycket mat i min frys.

Min dröm är att bli barnflicka och det hoppas jag att jag snart kommer få uppleva att bli.

Vad ska jag berätta? Född och uppvuxen med en familj med en mamma, en pappa, en lillasyster och en lillebror.

Under min uppväxt har jag haft 3 hundar, 3 katter , 2 kaniner och ett marsvin.

Min släkt är underbar och jag är glad över att ha alla släktingar unga och pigga! <3

Av Therese - 11 mars 2012 14:38

Ja ärligt talat så orkar jag inte må så här piss.

Det jag vill är att.

Ja för det första såklart få kyssa den fina.

Jag vill inte vara själv en sablarns söndag, må dåligt efter 12 timmars sömn och efter att ha försökt sopat bort vatten från vintern som varit deckade jag på soffan efteråt med one tree hill. Jag är så jävla less på livet, jag vill ha roligt, jag vill må bra, jag vill inte bo ensam och fan... jag vill ha sommar, ledighet, då måste jag vara frisk. Idag skulle jag vilja cykla, första dagen som det sådär

bara -skriker våååår ute! Och vet ni, Jag orkar inte

Inte ens en liten cykelrunda orkar jag, för jag orkar ju knappt inte gå mellan soffan, köket och datorn o sen tillbaka till soffan när jag inser hur mycket jag avskyr musik just nu, och att facebook bara gör en så fly förbannat irriterad.

Hela denna söndag skulle jag kunna ligga i sängen för den är så jävla värdelös.

Imorgon ska min fina och underbara syster skjutsa mig in till UM för ett samtal, jag som är nå jävla psykfall? Eller vad fan är jag egentligen? Jag är typ ingenting känns det som just nu. Jag drömmer mig bort till framtiden. Hur blir framtiden och vad fan är framtiden? Jag tänkte samma jävla tanke när jag var 16 "Åh, tänk om jag har ett underbart liv, har familj och blablabla"

Det var en tanke om 20. Jag är 21, sitter framför en dator i H-vik och mår piss, . Så rolig blev min framtid, och när jag är 25, TÄNK om man sitter här då, fortfarande, och inte gjort ett piss. Bara sparar pengar för att man ska få göra något roligt någon gång i sitt liv.

Jag hatar förresten min blyghet, jag hatar min självkänsla och att jag inte kan vara som någon annan, någon som är bra, snygg och jävligt underbar som har lätt att leva.


Nej dra åt hälsefyr, jag pallar inte, jag behövde bara skriva av mig någonstans


Förresten, här är en underbar bild på två rätt snygga människor

Kärlek!

 

Av Therese - 7 mars 2012 20:59

Jag har så dåligt att andas ska ni veta.

Det är jobbigt. Knorrande, hostande och snorande på det o allting tillsammans.

Nej fy, jag jobbar iallafall två timmar per dag, det känns fjantigt att säga men jag orkar inte mer heller.

Tyvärr.


Jag orkar faktist inte se på "Tunnelbanan" så jag går och lägger mig med en bok istället. Eller Veckorevyn.


Hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards