Alla inlägg under december 2011

Av Therese - 31 december 2011 19:23

Hej och hå! här var man glad och väldigt uppåt


Vill önska er gott nytt år, har haft ett bra slut och ska ha en bra början på 2012. PUSS

Av Therese - 27 december 2011 19:03

Hej mina bloggläsare.


Julen är över och jag är nöjd! Allt har varit perfekt om snön hade haft vett att komma bara.

Tackar så mycket, släkt och vänner!! <3

Jag har nedräkning. Två dagar är det kvar tills årets sista och bästa helg kommer.


nej nog snackat om allt nu?


äh, puss.

Av Therese - 15 december 2011 20:56

varför är det svårt att uppdatera?

Nu gör jag det iallafall, när jag väl kanske inte har något att skriva?

Imorgon är det fredag. Med julbord med släkten. Många som inte följer med, men det är så kanske, när man blir vuxen.

Idag har jag suttit på banken en timma.

Igår pratade jag i telefon i en timma.


Nästa helg är det Julafton. Många klappar att slå in.

Om två veckor är det nyår.

Det kommer bli ett fyhundrans nyår tror jag.


Hörni, nu ska jag se klart på julkalendern, ligger efter och har suttit här i snart två timmar o sett, det är ju faktist bra!


Men puss på er, <3

Ovido - Quiz & Flashcards