Alla inlägg under januari 2012

Av Therese - 31 januari 2012 19:43

som tur är bara 3 dagar kvar tills jag får lugna ner mig.

Jag är skapligt trött och idag hade jag ont i huvudet på jobbet, länge sen och inget jag uppskattar.

Nej finns inget att skriva. Jag öppnar imorgon och måste alltså STIGA upp kvart i 5. Jag gillar det fan inte.

Äh,, hejdå.

Av Therese - 23 januari 2012 18:14

Okej, jag har jätteont i ryggen. Är knappt hungrig och är skapligt beroende av en kyss av dig.


Min dag har sett ut såhär:

  • Jobb 6.30 - 15.00
  • Tvättat
  • Lagat köttfärssås att frysa in
  • Bakat en kaka med lite blandade ingredienser, haha. glass, bär o grädde i smeten? vi får se.
  • Väntar på att vattnet ska koka upp så jag kan äta korv idag igen så den tar slut.
  • Ska efter det hänga tvätt
  • Bädda rent i sängen
  • Duscha

Under tiden är det tredje filmen med "avsnittspippi" som går på tvn!


Jag har ett riktigt tråkigt liv känner jag just nu. Jag vill ha sol, värme och kärlek varje dag. Inte "bara" två-tre dagar i veckan. Fast ska jag erkänna en sak så har en vecka bara 7 dagar så när jag skrev ner det så lät det med än vad det känns.


Lite annan fakta som är helt ointressant:

Jag har inte städat sen innan julafton och det suger!

Jag har inte broderat klart min present/julklapp x10

Jag har inte så mycket pengar jag vill ha

Jag har inte den självkänslan jag behöver!

Jag har inte lust att må bra bara tre dagar av sju.

Jag deppar sönder snart, är trött jämt (förutom igår kväll!) och har iofs inte jäspat mer än kanske fem gånger idag, så det är ju bra om man tänker så..



Nej fyfan vilket tråkigt inlägg. Nu fortsätter jag med min mat.


Hejdåååååå

Av Therese - 19 januari 2012 19:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 16 januari 2012 21:17

Jag åkte in till stan, och det var tur, filken fin helg jag har haft! Åkt in två gånger till staden, Hem för att träffa syster och kusinen som var uppe i roslagen på besök.


Det har varit en underbar helg och jag mår finemang. Förresten vann jaga på bowling.


Något som iallafall är sant är att jag har druckit rödvin och jag förstår inte hur det kan vara gott? Äh man kanske lär sig att tycka om sånt? Jag har ingen aning. Äh, ville bara skriva så ni visste att jag var vid liv.

Är livrädd när jag går vid stora vägen och bilarna åker rakt emot mig, jag kanske behöver hjälp? Men ofta det skulle funka? Äh det där går väl över, någon gång. Sug på den ni, imorgon är det en lång dag och snart är det fredag, en mensfredag. Blä!



Adjö <3

Av Therese - 13 januari 2012 16:07

Hej vilket väder, nu får vi det där fina vintervädret. på fredag den 13 till på köpet.

Idag vill jag in till stan. Jag hoppas det inte är en dum idé.


Betalat räkningar på foton och filmer på över tusen spänn och det kändes kul innan jag såg räkningarna.

Fin canvastavla, pippi&saltkråkan-filmer, massa foton över hela 2011.... Jaja, inte så farligt egentligen!


I want you. Now!



Puss!

Av Therese - 11 januari 2012 15:35

Dystrare färg, gladare människa.

Det är min blogg det här!

 

Av Therese - 8 januari 2012 21:44

Alltså, jag är lycklig och glad, har haft världens mysigaste helg, tagit tillvara på varenda minut och bara njutit.


Finaste du!!  


 

Av Therese - 3 januari 2012 18:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards