Alla inlägg under januari 2014

Av Therese - 28 januari 2014 21:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 26 januari 2014 08:38

Ja, vilken jävla mardröm det är att vakna o ha träningsvärk i verkligen hela kroppen.
Jag känner iallafall vilka muskler som behöver stretcha men ska jag vara ärlig så går dom inte att röra...

Av Therese - 25 januari 2014 14:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 10 januari 2014 17:13

"Jag har jävulskt ont i axlarna, gillar det inte, hade hoppats på att det var halva reapriset men icket, när kommer det? Gorm. "

Hur kunde jag skriva det sådär? Hahaha "har gått på stan, och har jävulskt ont i axlarna"

Borde det stå om ni ska fatta varför jag pratar om rea-priser hux flux!

Av Therese - 10 januari 2014 17:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 6 januari 2014 08:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 1 januari 2014 04:59

Är över och jag ligger i lägenheten med sällskap av syster och Tessan. Det blev en lugn och bra kväll med middag på jensens bôfhus och sen vidare till Emma med gäng <3 tack och bock nu är ett nytt år med bättre självförtroende och många roliga dagar!

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards