Alla inlägg under maj 2014

.

Av Therese - 27 maj 2014 00:05

Gör mig inte glad. Jag blir rädd. Eller inte, men ändå. Bara lite.



Bild på vad de skänker bort i personalrummet för tillfället...

Av Therese - 26 maj 2014 12:42

Händer inte så ofta längre, men idag tog jag dagboken och lite matsäck o en filt och begav mig till gräsmattan på Djurgården, bort från trafik, - sol gräs och musik i öronen sitter jag här tills jag måste bege mig till jobbet klockan fyra för att käka mat och sen jobba kväll. Allt för mig, bra utsikt!

...

Av Therese - 25 maj 2014 11:11

Skrev jättelångt och sen försvann inlägget... Suck.

Av Therese - 22 maj 2014 00:13

Spräckte femte milen idag då, skönt som fan att redan ha cyklat o motionerat när man kommer hem från jobbet.

Har pratat i telefon ikväll igen... Typ alla kvällar och jämt blir klockan över midnatt, vad är det för fel/rätt då? Hrm

Imorgon är det bonusträff på Hemköp, ska dit o handla lite, vidare till doktorn o sen hinna jobba tre timmar efter det. Såatte här lever jag - ja.

Av Therese - 20 maj 2014 19:16

Cyklat till och från jobbet! 1,05 timme dit och 55 minuter hem (ja hem hittade jag ju och behövde lnte titta på kartan)

Tar ju liksom lika lång tid att cykla som att ta buss från dörr till dörr..

Korsord och tv nu tills kvällen är här, börjar kl åtta imorgon ...

Av Therese - 18 maj 2014 10:04

När det är såhär fint väder är faktiskt inte roligt, men när jag väl kommit in under tak så ser jag inte vad det är för väder så då grinar man inte åt det...
Så overkligt varmt ute när man går i linne till bussen klockan nio på morgonen.

Förresten kunde den inte börja bättre än såhär idag. Vi hörs nog, adios

!

Av Therese - 15 maj 2014 09:13

Åter till jobbet, det är tydligt att det är då jag mår som bäst. Tänkte bara kika in här och tala om för er att HÄGG ... Är verkligen någonting man kan älska och hata på samma gång. Det växer hägg"träd" överallt här i stan ju vafan, överallt- vita träd.

Nytt album av Hel har jag laddat ner på offline på spotify, älskar rösten av dom!

Puss

.

Av Therese - 14 maj 2014 18:50

Och inte fan kom solen heller. För snart två timmar sen la jag mig i sängen, tänderna borstade o klara och helt utan vardagskläder.
Butterhumör för min del, sugen på godis all the time, frågan är om jag ska äta godis när jag är sugen på det, någon gång går ju suget över, mens nästa vecka så varför ha krav?
Korsordstidningen framför mig och persiennen halvt uppdragen så jag kan se någonting för resten här inne är mörkt! Jag är trött, vill ha en som ligger bakom mig o håller om mig runt midjan ikväll. Men det är rätt kört.

Jag bryr mig inte, imorgon mår jag kanske bättre igen o då vill jag inte ha nåt med karlar att göra igen.
A jo men adios!

Ovido - Quiz & Flashcards