Alla inlägg under november 2011

Av Therese - 27 november 2011 12:09

it's sunday morning and we need to say goodbye.



jag mår mycket bra. fast jag mår gärna ännu bättre och har sällskapet NU ...


första advent idag. det spöregnar. och jag o mor har just spelat reprisen på melodikrysset. klarade allt förutom en bokstav, så hoppas jag chansade rätt.


kärlekskalas.

Av Therese - 21 november 2011 16:53

bara skriva ner allt.


var när och hur.


var: i problemboken som typ kan döpas om nu när mitt nya liv börjat.

när: typ ikväll om det går

hur: det är det jag inte vet. .

Av Therese - 20 november 2011 20:34

Hej, jag vet inte hur jag ska uppdatera här. veckorna springer iväg och jag mår fint!

 

Igår var jag på promenad i skogen upp till ett vattentorn, innan det var det svensk skräckfilm på schemat tydligen.

 

Idag har varit en underbar dag. Nu är jag hemma och livet är precis som det brukar en söndag kväll...

 

Suck.

 

Puss.

 

hihi

Av Therese - 14 november 2011 20:17

känns som man gått vidare och det gamla livet var som .. inte vet jag. men lycklig som såhär har jag inte varit på länge minsann.


min dag som arbetande kvinna slutade för en halvtimme sen, tyckte det var roligt att få gå på samråd o se vad chefen hade att säga. Politiker var där för att lyssna så de var intressant.


jag vet inte vad jag ska säga. jo jag kan säga det att min helg har varit underbar.

om det nu finns nån mer än C&T som läser bloggen så fråga gärna om lösenordet till vissa inlägg.


Pusskalas

Av Therese - 7 november 2011 21:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 4 november 2011 16:51

Bruden är taggad, hungrig och sugen på att skratta nu.

Fördriver tiden med att steka hamburgare, lyssna på Linni och ... A typ det!

 

Hälsar er en Puss!

Av Therese - 3 november 2011 17:01

Hejsan, min syster vill att jag uppdaterar och självklart kan jag göra det, trodde inte att det fanns någon som läser, kanske det inte är heller, mer än min syster ;) isåfall skulle det vara bra, för då skulle jag kunna skriva ALLT som händer mig. eh he he...


Just nu sitter jag här framför datorn och tio mil ifrån sitter någon o ser mig.

Såna teknikprylar det finns egentligen alltså.


Nej men vad händer, jobbet funkar bra, denna vecka har hela veckan känts bra, och det är nog första, (då alla dagar varit okej)

Jag håller förövrigt på att tvätta, sen när det är klart ska det hängas o sen blire mat, disk och städning. Imorgon blir det systemet för antagligen hela slanten, INTE likt mig men allt behöver heller inte vara sig likt när jag ska få ha det kul!

Lördagen bjuder på dans, halloweenfest med farmor, farfar och mina två små favorittjejer.

Sen efteråt blir det att härja. söndagen åker man tillTYP farsta och härlsar på faster med kusiner från Lycksele som är nere hos en ny karl! :)


Nej herregud Milla, räcker det sålänge? haha


jag måste hänga tvätt o få ögongodis. Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards