Alla inlägg under augusti 2013

**,

Av Therese - 26 augusti 2013 11:14

Nu är det ju bara drygt och konstigt när så många läser min blogg men jag fortsätter skriva som jag gjort, utan namn. De som varit med under mina veckor vet att de handlar om dom, de andra har inte en jävla aning, och DET är bra!


Om en timme är jag på jobbet, igen! Helgen har varit underbar och fröken Therese som skriver detta ser fram emot kommande helg, en timmes promenad fick avsluta helgen igår kväll och det är alltid lika härligt! Jag är glad! Men de senaste 3 timmarna har hjärtat velat hoppa ut ut kroppen. Knasig känsla och jag avslutar inlägget med ordet : BURR!

Av Therese - 25 augusti 2013 15:00

Nätter med fröken Emma! Thank you very much. Hem och sova en natt i sin egna säng, sen på't igen! Underbara liv!

[Bild]

Av Therese - 24 augusti 2013 07:36

Och Jag var där med några vänner men blev skapligt besviken på Ugglas alla nya låtar som spelades så jag gick efter 40 minuter o trodde jag kunde vinna två kilo chocolate istället. Båda i sällskapet vann varsin stor låda så jag kanske får tur i kärlek då, eller vad tror ni? Klockan 22 var det ett 13 minuters gigantiskt fyrverkeri för att det var födelsedag, just igår också, ibland ska man ha tur i vilka dagar man väljer att göra saker. Det var så mäktigt och vackert!!!
Åkte färjan över till Slussen o träffade två vänner som var onyktra som få, jag o kära Emma åkte bussen hem, o h efter att ha sprungit fr tunnelbanan upp till Danderyd så märker jag att denna höst ska jag träna upp min kondition, herre min jävla get vad otränad jag var, testa förresten att lägga till mina tunga boots som satt på mina fötter, proppad buss!! Nu har hon åkt o jobbat o jag zappar på tvn och väntar till klockan tio då affärerna öppnar, för sen klockan tolv är det daaaans :D

7

Av Therese - 22 augusti 2013 23:06

Vadå sju stycken, vilka är alla ni som hux flux börjat kolla in min blogg? Hallå, standarden brukar vara två stycken o där var chansningen att det var min syster och ett ex som läser det ointressanta (med flit) jag skriver liksom.

Trevlig helg, imorgon är det freeedag och det ska bli en underbar dag i stora staden!?

Av Therese - 21 augusti 2013 13:22

Folk är som galna, barnens hus har gått i kk o alla försöker köpa så mycket barnsaker som möjligt!
Själv sitter jag i bilen o tar det lite lugnt medan barnen sover.

Av Therese - 20 augusti 2013 08:13

Det håller jag med om, jag älskar mitt liv som det är just nu, någonting inbokat hela tiden! Uggla, kryssning(?!!), gbg(?!!), dans och planera en flytt och mitt upp i allting ska småtöserna börja dagis och jag ska se till att hitta ett jobb eftersom skolorna inte tycker att jag ska plugga denna termin verkar det som! Mer om allt en annan gång, nu ska jag byta buss igen...

Av Therese - 9 augusti 2013 11:31

Och nu känns det som om hösten är här. Förhoppningsvis är det minst en månad kvar innan dess... Det regnar som bara den, men vad gör det egentligen? Har väl inte regnat en droppe på hela sommaren så vi får unna vädergudarna detta! Jag är iallafall påväg upp till Bollnäs med familjen som jag jobbar hos. Sen på måndag får någon äran att hämta mig så åker jag till stugan ett par dagar och så vidare hem med Lillebror för att jobba igen! Jag tycker att dagarna springer iväg och det är ju inte konstigt!!! Jag gör ju någonting hela tiden och allt är precis som det ska när man är 22.5 år gammal, eller hur ;) hoppas bli stockholmsbo till september månad, så snälla, håll tummarna nästa vecka så jag gör bra ifrån mig. Puss och Kram så länge!!!

Av Therese - 5 augusti 2013 22:50

Haha skrattar för mig själv, vad är det för en jävla rubrik. Äh min helg har varit fantastisk räcker att skriva det, the real dagbok får höra mer imöra! Good night!

Ovido - Quiz & Flashcards