Alla inlägg under september 2012

Av Therese - 8 september 2012 14:06

Hihi hej! Jag och Dennis är på en weekend på Öland. Det är väl himla härligt att vara på denna ö...

Igår var vi i Kalmar med Emil, emils flickvän och Kevin.

först var jag tvungen att införskaffa mig krogkläder, som även snyggdennis gjorde! :D

Sen blev det lyxmat, fläskfiléplanka mums....

Sen så, åkte och parkade bilen och gick runt runt på olika pubar och avslutade med

kareokekväll, fan vad roligt om jag hade varit annorlunda, vågat göra saker som folk skrattar åt.

(okej, det gör de redan. men t.ex då som att stå på scen och sjunga med sin falska röst. :P)


Om 45 minuter börjar en fotbollsmatch här i böda som jag ska se på, men jag är så himla trött, sovit 9 timmar på  2 nätter

och det gillas INTE! usch

anser även att jag varit jävligt duktig, har varit ute på 2 timmars promenad, men när jag reste mig för en timme sen för att äta mat märkte jag vilken jävla träningsverk jag fått hahaha


slutsnackat, imorgon blir det hemresa med Maxmat och påmåndag ska jag på företagarmöte :D

 

Ovido - Quiz & Flashcards