Alla inlägg under september 2014

Av Therese - 27 september 2014 00:28

Den blev inte ett dugg jävla intressant. Bättre lycka i ett nästa liv. Typ. Jag behövde verkligen en kram idag. Fuck you godnatt

Av Therese - 24 september 2014 23:02

Pengar rullar in om en timme. Men det var inte det jag skulle säga.

Jag skulle bara försöka bli av med dessa löjliga fjärilar i magen som fanns där för typ 8 år sen, dom ska inte vara här o försämra min förmåga att jobba, sova, tänka, gymma.
Jag är glad o pirrig istället för irriterad hemma och glad på jobbet.
Pust o stön, den här helgen blir... Intressant.

?

Av Therese - 21 september 2014 23:54

Kan det ens vara sant, det hände igår och det hände verkligen? De mjukaste av läppar jag någonsin nuddat, en lång promenad i den mörkaste skog, prat skratt och värme

Äh jag fattar ingenting. Den mannen kommer hit på onsdag...
Och mina tankar går,
-hoppas inte för mycket...-

Av Therese - 20 september 2014 23:50

Ikväll har jag varit på date.
Min första lyckade date.
Så overkligt sant på något sätt att det hände, en snygg karl som efter två timmars promenad sitter i ett lusthus med mig, mig.
Lyssnar på musik, skrattar, håller handen och testar sånt där pirrigt pussande.
Jag är glad. Håller tummar för att jag inte gjort bort mig. Och hoppas vi ses, snart igen.

Av Therese - 16 september 2014 10:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Therese - 4 september 2014 07:43

Det är länge sen jag skrev nu. Efter en riktigt trött dag igår somnade jag klockan halv tio igår och sov som en gris hela natten. Hade klockan på kvart över sex nu imorse för tvätt-tid klockan sju på min lediga dag. Eller a, ledig är den ju inte eftersom jag jobbar 16-21.30 så inge ledighet här inte, men hinner iallafall tvätta städa och premiär till gymmet.
Så skönt det skulle vara om jag kunde träna bort min ilska som jag känner i magen... Hoppas det!

Imorgon efter en heldag jobb åker jag till finaste Sandra. Jag ska ner dit och njuta av livet på mina två heldagar ledigt!

Nu måste jag byta tvätt i maskin o sen äta frukost.
Liten uppdatering blev det, händelserikt liv med jobbjobbjobb.

Hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards