Alla inlägg under december 2013

Av Therese - 28 december 2013 10:05

Idag vaknar jag av träningsvärk i min högra underarm, hellboda! Jag och Emma spelade bowling i förrgår och visst blev det träningsvärk!
Julen är över och snart är det nyår. Tessan har kommit hem och det är fantastiskt!
Även fast jag är tio mil ifrån så känns det bra när hon är på hemmaplan!
Jag fick en dammsugare i julklapp som inte tar någon plats alls, den var perfekt och samlade upp sopor som ett monster!
Med andra ord andra gången sen första oktober som jag städar, det är så fint utan grus och damm överallt. Hihi

Livet är allt lite annorlunda nu på senare dagar och jag älskar det, mer roligheter åt folket tycker jag, och folket är ju självklart ---> Jag!

Jag har hittat 18 jobb som jag tänkte söka, men blir bara sur och irriterad av att skriva dessa jävla cv o personliga breven, varför ska det vara så svårt att skriva bra saker om sig själv???!

Jag vette tusan vad jag ska göra idag, skulle behöva sitta klistrad vid datorn några timmar, innan jag funderar på att åka till Rotebro och dansa lite squaredance ...

Hejdå sålänge , vi höööööres :)

Av Therese - 22 december 2013 14:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

!

Av Therese - 21 december 2013 08:18

Hehe jag har ingenting att skriva så därför ingen uppdatering.

Av Therese - 15 december 2013 14:14

Man börjar kolla sig i varje spegelliknande man kan hitta och undrar om det är något fel på mitt utseende när två stycken kollat in en och givit en ett leende denna dystra söndag.

Av Therese - 13 december 2013 14:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 11 december 2013 17:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Therese - 11 december 2013 15:21

Jag älskar att gå runt och le, le för friheten, le för att jag är jag.

Av Therese - 10 december 2013 17:39

Att det ska vara svårt att skriva ner i ord, en helg med alla möjliga händelser. Tillslut blev det 18 sidor (okej, inte A4 det är att överdriva)
Ligga i sängen och skriva och minnas medan man blir generad inför en bläckpenna. Bland det jobbigaste i skrift jag gjort iallafall, testa själva någon gång. haha

Idag tog jag min resväska och begav mig till Kungens Kurva och handlade. Hittade - en - present till mamma, skor till bror som han tyckte var snygga! Så hoppas de passar nu. Sen har jag även framkallat bilder till mitt cvutskick så ska chansa på att gå till några butiker imorgon bitti o se om man kan få något napp. Annars får jag ta mig in i barnomsorgen igen. Just nu gör det Iofs ingenting att jag är arbetslös för det är rätt skönt att få vara med om det, när man jobbat gärnet sen studenten utom när jag var sjuk i 4-6 månader.

Nej dags att hämta kraft och gå hem nu med en resväska som väger bly.

Ovido - Quiz & Flashcards