Alla inlägg under oktober 2014

!

Av Therese - 28 oktober 2014 11:27

Jag är äntligen frisk efter att ha varit hemma i 10-12 dagar... Så skönt och roligt att vara tillbaka till jobbet, det firar jag med en ledig dag idag ute i skogarna i Nynäshamn. Dags att gå upp nu tycker jag...

Igår hade jag ett riktigt roligt samtal på jobbet. Helt underbart.. Från och med 9 december ska jag få jobba heltid i minst tre månader för en kollega som blir sjukskriven, plus att jag får börja stå i kundtjänst, en stoor förflyttning eftersom kundtjänst är tryggheten och dit man hör av sig när man har frågor eller inte trivs med något...
Ska bli spännande och kul att få börja där :)
Puss på livet, nu ska jag gå och pussas...

Av Therese - 26 oktober 2014 02:48

Jag är så glad när jag somnar nu, jag känner mig avslappnad men ändå så pirrig...
Haft en date med syster i 1,5 timme ikväll och efter det löste jag korsord med musik spelandes i bakgrunden innan nästa samtal på FaceTime i 1,5 timme.
Jag är så glad och så trött och alldeles pirrig att jag inte vågar tänka mer idag. Puss och kram

Av Therese - 23 oktober 2014 23:23

Förväntade ni er mer? Naah, det har inte hänt mer än vad jag skrev sist.
Var till läkarn och blev sjukskriven till på måndag pga mitt virus som aldrig går över.
Längtar mer än mest efter sällskap. Min kropp har inte fått promenad på över en vecka och jag ligger o svettas av nervositet framför SoA.
Jag har en skiva kvar på säsongen och sen måste jag hem för att låna nästa av syster.. Skönt att ha ett brejk från serien för jag blir galen på riktigt haha...

Om 40 minuter kommer lönen in på kontot och det blir bra, har en del utgifter denna månad och resten går till sparande så man kommer ut i världen år 2015. Jag skulle vilja slå rekord i resor men 2012/2013 satte en sån hög ribba så blir nog svårt att slå. Puss sålänge

Av Therese - 21 oktober 2014 22:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 13 oktober 2014 12:15

Nä, för hur är det möjligt att jag får vara med om allt detta?

Av Therese - 7 oktober 2014 23:33

Torra tårar i ögonen efter avsnittet på sons of anarchy och så var såklart skivan slut så det fick bli det sista avsnittet för idag. Gillar inte att fästa mig i serier o shit.
SoA och paradise är min drog om kvällarna nu för tiden.
Jag har varit ledig idag.
Vaknade upp efter världens bästa natt, det tror jag iallafall att det var. Tvättade, gjorde klart en present och tog mig till och med ut i rusket på en timmas promenad.
Det är något konstigt med hur jag lever mitt liv, hur man kan vara så säker på något som är så osäkert.
Träffa främlingar tillexempel. Det är inte normalt att göra det som jag gör det men ändå så kunde det helt plötsligt bli så bra av stunden ändå.
Jag har ingen aning om vad jag sysslar med men så länge jag lever ska jag kämpa med att bli så stark o bra som folk tror att jag är, eller säger att jag är.

Jag ska få gå en utbildning på tre timmar i början av december, så stört jävla kul. Studiofotografi med modell, och jag ska få vara den som fotar.
Innan det ska jag köpa den där kameran, varför ska man anpassa sig och längta efter saker när man bara lever en gång? Jag ska fan lyckas med min dröm någon gång, jag ska fan det.

Något mer jag ska nu är att borsta tänderna o sova. Hela min kropp kommer inte gå att få upp ur sängen imorgon, träningsvärk i varenda liten muskel. Ben, ljumskar, armar... Det ska jag bota med att stappla mig till gymmet o göra något innan jag börjar jobbet på eftermiddagen.

www.varaminnen.blogg.se

Av Therese - 3 oktober 2014 23:36

Jag hade glömt hur min blogg såg ut förut. Ville ju börja om från början, skapa en ny blogg, utan gammalt trams, men idag besökte jag min gamla goding www.hinderlover.blogg.se ..
Roligt att läsa så länge jag slipper minnas hur jag mådde och hade det emellanåt.

Det är dags att slumra till. Jobb imorgon.
Besök varaminnen.blogg.se också vettja. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards