Alla inlägg under augusti 2012

!!!

Av Therese - 20 augusti 2012 12:45

Det var inte direkt för att det var igår jag skrev i den här bloggen...


Men jag fick mitt efterlängtade jobb, har endast någon vecka kvar på tjänstledigheten och måste snart bestämma mig...


Två rara tjejer som lär sig nya saker varje dag får jag turen att följa 3 dagar i veckan. Jag pendlar till Vaxholm varje vecka, 3 dagar där, 4 dagar hemma med Dennis!


Jag har varit på resa med familjen till Sardinien, på tok för varmt för barn och mig. I Oktober ska jag och Dennis själva åka till Italien, till hans syster och ha semester en vecka.

Ska till Tessan i oktober också, och så eventuellt två resor till under hösten som inte är bestämda ännu.

Händelserikt år för mig det här märker jag...

Jag ska också försöka bli duktig att cykla varje ledig dag jag har i veckan.


Krockade ju i maj, men den olyckan lämnar inte några större rädslor längre och det är skönt.


Vad tusan kan jag berätta just nu???

Ska framkalla 100 bilder nu i eftermiddag iallafall, så man kan nyttja erbjudandena som kommer i brevlådan.


Vi hörs snart igen, jag lovar.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards