Alla inlägg under april 2012

Av Therese - 30 april 2012 12:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 27 april 2012 20:02

Hej hörreni :)

Veckan gick i dunderfart och nu är fredagen här igen.

Jag har haft en bra vecka med massvis av trevligheter!

Ikväll blir det mys med syster, film och onyttigheter antagligen.

Imorgon ska jag träffa Emma innan jag ska dansa, avslutning på dansen imorgon.

På söndag ska jag stå i kiosken på folkrace, få se hur slut jag är söndag kväll. Förhoppningsvis kommer min inneboende då, eller på måndag, det visar sig. Bo själv under helgen, ovanligt känns det som det är, inte sovit själv sen fredagsnatten.


Okej, en bit av min lista också nu då...

9. I din väska finns...?

I min väska finns det som behövs för att åka iväg.

En Mp3, plånboken, kamera(oftast), hårspännen/hårsnoddar, nässpray, tuggummi, servetter ... Och allt detta får plats i min lilla fina handväska, som inte är så stor. Det är bra!


Äh, hittar ingen bild- men den är ändå inte stor ;)

Av Therese - 25 april 2012 17:02

8. Bild på din garderob
Såhär ser det ut! En med täcken o dockkläder

och en "walk in" med kläder och förvaringsplats
 
 
 

!!

Av Therese - 24 april 2012 21:18

Hörreni det är inte alla som har en massör framför datorn! Hah!



Av Therese - 24 april 2012 11:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 23 april 2012 15:14
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 21 april 2012 13:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Therese - 20 april 2012 10:45

Okej, det här gillar varken jag eller någon annan här. Jag älskar snön, när dn kommer i november, och stannar till mars. Men i slutet av April ska fåglarna kvittra, musiken ska spela sina ljuva toner och man ska skratta sig igenom våren.


Sådär ja då var det sagt. Lite flummigt skrivet men mycket sant om ni tänker efter?

Gör en till del av min lista då, innan jag går och klär mig för att gå till jobbet.


7. Vem är den roligaste du vet?

Haha oj, jag får väl helt enkelt svara Max Svensson!! hahaha

En pyttedel av hans klockrena kommentarer.
http://www.youtube.com/watch?v=03Z4P7rHO1M

Ovido - Quiz & Flashcards