Alla inlägg under mars 2014

Av Therese - 21 mars 2014 07:21

Jag hade lätt kunnat dregla över en karl i min ålder på pendeln mot Väsby idag. Så jävla snygg! Men varför är det så mycket enklare att stirra sig blind på en ful karl?
Haha jo, för att säger den snygga människan någonting blir man generad och vill sjunka genom jorden, och säger den fula någonting så kan man vara spydig tillbaka. Suck vilka problem jag har!

Hm.

Av Therese - 6 mars 2014 07:18

Inte mycket till jobb den här veckan minsann ... Tre kvällar á 4 timmar/ dag. På fredag endast tre dagar..
Får se om de ringer men har ju kvar att sluta 16 på torsdagar.. Så det tror jag inte. Surt när jag hade haft en vecka på dagis i Hallsta hela veckan ... Äh skitdag.

Av Therese - 1 mars 2014 23:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards