Alla inlägg under juli 2013

Av Therese - 25 juli 2013 21:32

Dagen innan ett stort kalas för två små. Flygmyrorna har kommit, vissa saker förtränger man en liten stund, men de kommer åter varje sommar. Nej kort inlägg idag. Puss <3


Bild från semestern!

Av Therese - 24 juli 2013 08:23

Lyssnar på Sara Löfgrens underbara låttexter medan jag väntar på sista bussen. Jag har suttit med vakna ögon hela vägen idag, skrivit tolv sidor i dagboken och drömmer tillbaka. Vilken helg och vilket väder, så underbart så det är inte sant :D puss på livet, åter till vardagen. Var det dröm eller verklighet? 2013 - ja jag lever

Av Therese - 21 juli 2013 07:13

Nuuu drar vi! Hej och hå ?

Av Therese - 20 juli 2013 21:11

I Emmas säng utan Emma! Tjuvsmakar nog på semestergodiset ifall det mot förmodan skulle vara för mycket ;) jag längtar o längtar, men nu kan tiden gärna gå i snigelfart så semestern blir lång! Puss&Kram

Av Therese - 18 juli 2013 22:40

Ja var är jag, vad är det som händer när jag är närvarande fast frånvarande på samma gång? Jag är någon annan stans fast jag inte ska, efter natten får jag vakna. Blä på allt just nu blä blä blä. Sunday come to me. Hinner inte vara hemma så mycket( beroende på fullt planerade dagar) jag saknar min familj. Mycket.

Av Therese - 18 juli 2013 22:40

Ja var är jag, vad är det som händer när jag är närvarande fast frånvarande på samma gång? Jag är någon annan stans fast jag inte ska, efter natten får jag vakna. Blä på allt just nu blä blä blä. Sunday come to me. Hinner inte vara hemma så mycket( beroende på fullt planerade dagar) jag saknar min familj. Mycket.

[Bild]

Av Therese - 16 juli 2013 21:09

Så glad när jag lämnar dagen idag, för tillfället sitter jag på bussen för att sova hos Linda. Jag har varit med E&M på Skansen, gått runt o njutit av lugn solig dag hela tiden. 4,5 timme o bara strosa ? efteråt begav vi oss till förorten och käkade middag på ett hamburgerhak och då hängde D med! Så taggad för semesterresan som blir av om bara några dagar!!! Sååå kul! Måste byta buss nu så detta fr räcka. Puss

Av Therese - 11 juli 2013 22:14

Hej hopp! Det är verkligen ovant att gå runt såhär, ta i hand o presentera sig till kända människor o njuta av sommaren. Jag kommer iaf inte vara vit efter denna sommar är en sak som är säker! Kul med brunbränd kropp ;) har promenerat i Båstad idag, mycket blåst tyvärr! Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards