Alla inlägg under juli 2013

Av Therese - 10 juli 2013 21:49

Hej hopp! Jag är i Båstad med jobbet och inte förrän jag kom hit har jag förstått att det var swedish open :P så insatt är jag liksom. Dagen har varit kall och blåsig, men imorgon skulle det bli bättre :) flygresan gick bra, stort fint inrikesflyg med frukostbricka, medan ett av barnen sov i famnen från start till landning. Jag är helt slut, sov 4 timmar inatt o blir nog inte mycket mer inatt heller kanske?! Vi får se, förkylning eller totalt usel allergi plus en hostande flicka bredvid mig i resesängen, lillhjärtat <3 godnatt så länge vi hörs :)

!

Av Therese - 8 juli 2013 07:20

Det är varma dagar på jobbet! Korta shorts o linne blir det både för brännan och värmens skull! Igår var man lagom duktig o körde 35 min crosstraining, har aldrig hänt förut men sov gott, sover på tok för korta timmar per natt, kvart i tolv till kvart i sju every day. Höres!

Av Therese - 7 juli 2013 11:20

Det är inte lätt att hitta på något att skriva om... Jag sitter med almanackan o skriver in roliga händelser som ska hända och ångrar lite grann att jag inte åkte på dansveckan denna sommar. Nu säger vi att alla är friska o glada och åker ut på äventyr om ett par veckor istället :):) äh vi hörs ?

Av Therese - 3 juli 2013 20:34

Dagarna springer iväg och imorgon är det jobb igen. Jag hoppas innerligt att det blir en resa med några vänner om ett par veckor, så kul det skulle vara! Idag har det blivit en tripp med mormor och mamma till furusund, blåste sjukt kallt så det var Inge kul.. Stannade hos Emma på vägen hem, vi åt middag i parken o nu är det bussen påväg hem. Nej jösses denna sommar springer iväg så nu ser vi till att njuta fullt av de veckor som är kvar! Vi hörs puss*

Av Therese - 2 juli 2013 14:19

Min lilla bror fyller 19! Det firas med rallycross-koll med familj o mormor o morfar efter gofika! Adios

.

Av Therese - 1 juli 2013 14:20

Ena bilden försvann

[Bild]

Av Therese - 1 juli 2013 14:16

Morsning! Solen skiner magen är mätt och Carola sjunger främling för mig! Jag sitter hos mormor och har loppis. I lördags städade vi ur stallet och nu är det fullt med begagnade o nya prylar på hyllorna! Två dagars lugnt arbete, blivit av med 30 grejer kanske, alltid något ;) hade hoppats på o fått prata med dig denna vecka men det är skit samma. Adios

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards