Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Therese - 4 juli 2014 22:28

När man sätter rätt ögon till så finns det så mycket killar och karlar så det är sjukt! Jag har till och med börjat kolla om dom har en ring på fingret. Hahaha jag har blivit helt knäpp men det är rätt roligt måste jag säga!

En arbetskamrat har gjort mig generad tre gånger idag, den första var inte meningen men när hon märkte att det var en svag punkt så varför inte fortsätta halva eftermiddagen. Det är så underbart att få skratta och vara glad på jobbet tamejfan varje dag...

Jag cyklade idag och ska cykla om 8,5 timme igen! Länge sen jag började klockan 9, inte ens tidigt men till skillnad på 12 så är det de!

En snygg karl denna helg hade varit mycket trevligt. Tänk om någon kunde höra av sig! "Yummie, tack o hej vilken tjej" som Bert skulle ha sagt.

Av Therese - 4 juli 2014 08:21

Mamma kom till mig kvart över 9 igår, så underbart att börja dagarna så tidigt igen!
Hon hade tagit med sig cykeln för att vi skulle på äventyr, egentligen långt, men det blev en kort sväng på 9 km, för när vi kom till Djursholm så började det regna, vi bestämde oss att åka hem efter att vi käkat lite på Sibylla.

Ställde in cyklarna, tog av oss regnkläder och åkte in till Haga och gick på fjäriljshuset. Shit vad det var varmt där, ändå var det mulet ute, så solen låg liksom inte på!
Hade systemkameran med mig men den immade igen hur mycket jag putsade linsen, så några bilder med telefonen blev det istället.
Det är kul att ha varit där, men jag tror INTE att jag åker dit igen, har aldrig svettats så mycket av att göra så lite, och så var det väldigt dyrt, (mamma betalade men det var ändå dyrt.)

Sen åkte vi vidare till slöjddetaljer, en jättekul butik! Gick säkert där en timme, för när vi kom ner i tunnelbanan sen, var klockan 17!!
Åkte hem till mig och åt räkmacka till middag och rabarberpaj o muffins till efterträtt! Sen åkte mami hem, jag åkte in till Östermalm o gick runt vattnet till Slussen, gamla stan och tillbaka till Östermalm o vidare till tekniska högskolan, därifrån åkte jag tuben hem, då hade jag promenerat i nästan två timmar, och var nöjd.

Det var gårdagen det. Nu är det en ny dag. Idag ska jag cykla till jobbet, ÄNTLIGEN!

Puss...

Ovido - Quiz & Flashcards