Alla inlägg den 5 juli 2014

Av Therese - 5 juli 2014 23:06

Att ha olika tankar varje kväll är jobbigt. För jag kan inte komma fram till vad jag vill. En dag älskar jag mitt liv, en dag saknar jag någon att kyssa och krama men sen hux flux en tredje dag är jag så less på dom att jag inte alls vill ha någon i närheten av mig. Är alla -fiskar- så? Idag är en dag som jag vill ha någon så nära att människan inte försvinner alls, spelar nästan ingen roll vem det skulle vara heller. Bara det kanske kunde ha varit av manlig sort som doftar ljuuuuvlig man!

Tog en promenad runt vattnet i stan ikväll, glass i solnedgången och kolla på människor. Det var jag och några män 50+ som gick ensamma, annars hade alla någon att vara med. Mysigt...

Någon gång är det min tur, och då har jag valt rätt, hoppas jag!

Äh godnatt. Får se om den mest idiotiska människan hör av sig inatt eller ej, jag funderar på att stänga av telefonen... Adjö.

Ovido - Quiz & Flashcards