Alla inlägg den 12 juli 2014

Av Therese - 12 juli 2014 19:19

Tre turer till jobbet räckte, sen måste mina ben vila - iaf två dagar! Retur - tur - retur = 4,9 mil blev det för när jag skulle hem igår fick mamma hämta mig i Häverödal för att jag inte kunde cykla en meter till, benen värkte.

Idag tog jag Millas gamla raggarbil till jobbet och gör väl det imorgon med tycker jag det känns som.

Sitter hos faster och har precis tryckt i mig en tallrik fil med smultron, blåbär och flingor. Dörrarna står öppna, tystnaden är så tyst att klockan tickar högt o kylskåpet surrar. Eller är det fläkten? Sak samma.

Syster fyller år idag, (graaattiiis <3<3) hennes present finns här men inte hon, snart kommer hon hem (två veckor kvar) är så glad för C, S &P att dom gör den här resan, men visst fasen är jag avundsjuk alltid ;)

Ikväll kommer eventuellt en vän hit på besök, får se om det blir film eller fotboll.

Tagga nu, Therese, du måste gå till tvättkorgen o lägga i tvätt! Punkt slut.


rabarbermuffins, serveras med vaniljsås och sommarbär

Ovido - Quiz & Flashcards