Alla inlägg den 19 juli 2014

Av Therese - 19 juli 2014 23:16

En kort dag på jobbet som slutade i 4,5 timmes jobb. En sväng förbi mormor och moster och vidare till tempo och köpa sallad.

Käkade den, tog med mig kamera, långärmad tröja och telefonen.
En röd Volvo kommer o där pyser vi iväg.
En underbar kväll på vattnet i en båt
som kluckar. I sällskapet blev jag lugn (efter en stund- för visst är det otäckt med vatten)

Helt fantastiskt, jag skulle kunna bli en båtmänniska efter den här kvällen. Sitta en lång stund på en klippa i solen, vidare för att vänta på solnedgången en lång stund och det är helt magiskt ute på vattnet en nära på vindstilla kväll.
Minneskortet är fullt på både kamera och telefon, och hårddisken som är hemma, kom just på att syster kommer hem om ett par dagar- o det är nog bra då ;)

Jag vet inte om det är hjärtat som dunkar hårt eller om det - i en evighet har åkt en bil med hög bas en bit härifrån. I vilket fall är jag glad. <3

Ovido - Quiz & Flashcards