Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Therese - 31 juli 2014 09:53

Det måste vara det där glaset med rött vin som gör mig febrig idag alltså, fick prova ut ett vin som skulle vara lättdrucket och bärigt.
Börjar med att jag tar en stor klunk när jag smakar så jag får tårar i ögonen o säger att det var bra! Ha ha ha det var sååå surt och jag var inte beredd på det..
Maten var redan beställd sen innan och in kommer en stor planka med massor av kött, 5 olika smaker av lamm, entrecote, kyckling x2 med strips, sallad, olika såser och ah.. Så jäkla gott. Snacket flyter på och allt var så gott!
Till efterrätt blev det vit chokladpastej med rabarber och crumbles och en syrlig sås och rabarberglass, okej, vi var mätta. Men detta gick inte att motstå, det var så gott!!!

18.30 - nästan 22.00 satt vi där, och tiden bara sprang iväg. Tog en sväng runt Djurgårn och avslutade kvällen med att åka färjan över till Slussen där vi tog tunnelbanan hem.

Man SKA ha det lyxigt när man är ung, tänk om jag även hade varit en "fin" tjej som vet hur man äter med gaffeln i vänster hand, haha det gick ju men det var inte lätt. ;)

Tackar för gårdagen och ger mig av till Norrtälje för att gå på en date med Emma <3

Ovido - Quiz & Flashcards