Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Therese - 16 juli 2014 22:18

VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE SOM INTE TÅL ETT GOTT SKRATT MED KNASIG SYN PÅ TING ATT INTE LÄSA DETTA INLÄGG

Ja rubriken lyder så för idag har jag äntligen fått prata med Chris, Christopher- vilket som!
Asså en människa jag aldrig träffat... Vi har pratat med varandra sen i vintras- vi bråkar- höjer rösten mot varandra, skrattar, pratar om allt (jag menar allt, på gott o ont haha) är seriösa och talar om jobbiga o svåra saker. Allt på telefonen. Ibland kommer vi så nära varandra att jag ryser. (Tacka FaceTime - röstsamtal för de)

Låter som en karl jag varit sambo med i ett par år men tamejfan- så är det inte.
Idag var frågan om jag någonsin haft trekant- det har jag ju inte så lugna nu!
Men hur vore det inte om C, jag o en chilenare skulle ha det, haha hans fantasier gör att man blir mörkrädd o börjar asgarva, för tycker mig se den bilden framför mig och hujedamej jag skulle dö! Antingen av lycka eller av obehag (hahahahaha)

Det är helt galet i vilket fall- och idag när jag bor ensam hos faster och har dagboken hemma hos mig så får det bli här, antingen skrattar ni åt det lika mycket som jag gjorde eller så tycker ni att vi båda är sjuka i huvudet.

Han ska gå match på lördag- jo han är ju den som är den som tävlar i mma, o jag får spunk asså- dom slår ju varandra blodiga inne i rinken/båset/vadfandetnuheter o det är tur att jag jobbar på lördag så jag kan koppla bort tankarna för en dag.
Dom går in för att "döda" men tänk om det andra aset är starkare då, då ligger C där o är blodig istället- nej fyfan ska inte tänka mer på de där...

En inlägg om honom blev det för nu orkar jag inte skriva mer.

Underbart att Milla Sandra o Patrik kommer hem på söndag, tänk att de där fem veckorna gick rätt fort ändå, underbara människor! <3

Ovido - Quiz & Flashcards